Saturday, April 16, 2011

sCoRe oRiEnteEriNg..(aKtiViti tErAkhiR oUtdOoR)


-KENANGAN yg menyeronokkan!!!

Assalamualaikum..

Pejam..celik..pejam..celik..ni lah aktiviti terakhir untuk pgram outdoor.Kejp je rase mase berlalu.Tuk kali ni,kitorang kne wat score orienteering secara solo..Kwasan yang diberikan adalah sekitar kwasan UiTM Shah Alam.Ada 9 checkpoint semuanya dan sumenye jauh.Kitorang diberi mase 1 jam 30 mint tuk wat aktiviti ni.Aku org ke-7 yg dilepaskn pada jam 9.47 pagi.

Aku salin ap2 yg ptt pada main map kt map ak dan trus tuju ke checkpoint yg diberikn.Aku bermula dari kolam UiTM dan trus ke CP3(transport unit),CP4(pust kesihatan),CP6(pust sukan),CP5(stadium UiTM),CP7(Masjid),CP9(dewan annex),CP8(Canseleri),CP1(Tangki air) dan CP2(fakulti FSR).

Memg pent gler wan aktiviti ni tp seronk.Aku dapt lengkpkn aktiviti ni dlm mase 1jam 6 mint..Daptla tempt ke-4..



-En.Hisyam



-En.Hisyam



-Sedg menentukan siapa pemenangnya...


-Main map


-Map yg aku dapt..


-Control card aku...


-Seleps aktiviti


-Seleps aktiviti..

No comments: